Training: Gastvrij verkopen, hoe?

De reservering is gelukt, yes en nu aan tafel!

Inleiding training:
Gastvrij verkopen, hoe?

De training “Gastvrij verkopen, hoe?” biedt praktische tips en inzichten voor iedereen die werkzaam is in de horeca of een andere dienstverlenende sector. Gastvrijheid is meer dan alleen vriendelijk zijn tegen de klant of gast, het gaat om het creëren van een totaalbeleving. Het begint al bij de eerste indruk op de website of bij binnenkomst. Door jezelf in de schoenen van de gast te plaatsen en de guest journey uit te stippelen, kun je de klant een onvergetelijke ervaring bezorgen.

Een belangrijke factor voor gastvrijheid is vakkundigheid en deskundigheid. Door kennis van zaken te hebben en je goed voor te bereiden, kun je de gast van de juiste informatie voorzien en zijn of haar vragen beantwoorden. Goed kunnen communiceren is daarbij essentieel, maar dit kan soms lastig zijn vanwege perceptie en vooroordelen. Door te werken met een open mind en zonder vooroordelen te communiceren, kun je een lastige gast toch tevreden stellen.

Een andere belangrijke vaardigheid is goed kunnen luisteren. Dit betekent dat je je eigen gedachten en behoeften even opzij zet en volledig luistert naar wat de gast te zeggen heeft. Door goed te luisteren kun je de behoeften, wensen en verwachtingen van de gast herkennen en hierop inspelen.

De essentie van gastvrijheid is het inleven en anticiperen op de gast. Door de behoeften en verwachtingen van de gast te herkennen en hierop in te spelen, kun je de gast een onvergetelijke ervaring bezorgen. In de training “Gastvrij verkopen, hoe?” komen onderwerpen aan bod zoals vraagstelling en oplossingsgericht denken om deze essentie van gastvrijheid te kunnen vervullen.

Regenerate response


Interesse Of vragen?

Spreekt de bovenstaande training jou aan, vul het onderstaande contact formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.